Nasze aktualności
W dniach 23-29 września sklep z przyczyn od nas niezależnych będzie nieczynny.
Zapraszamy od 30 -09-2019.
W świecie aranżacji i dekorowania wnętrz zawsze wiele się dzieje. To prężnie działająca branża, która nigdy nie odpoczywa. Dokładnie tak, jak nasze studio MJM, które zawsze tętni życiem i pomysłami.
W studiu MJM nie tylko kupicie profesjonalne produkty jak sztukateria, czy tkaniny dekoracyjne. U nas zrealizujecie swoje marzenia, korzystając z atrakcyjnych promocji i rabatów! Staramy się udowadniać, że stylowe mieszkanie wcale nie musi kosztować majątku.
Po dawkę nowości i inspiracji zapraszamy także na naszego facebook’a .
KOLOR ROKU 2019.
Benjamin Moore, producent legendarnych farb, ogłosił KOLOR ROKU 2019.
METROPOLITAN AF 690 – relaksujący, opanowany, elegancki i wyrafinowany. Pierwsza oficjalna prezentacja miała miejsce podczas eventu w Seagram Building w Nowym Jorku.
Dlaczego srebrzysto-szary odcień otrzymał ten zaszczytny tytuł?
Pause…
Ellen O’Neill, Director of Strategic Design Intelligence koncernu Benjamin Moore & Co., wraz ze swoim teamem co roku przemierza świat w poszukiwaniu jednego, wyjątkowego koloru. W 2018 roku niczym ładunek eksplodowała gorąca, energetyczna czerwień – Caliente. Tym razem było zupełnie inaczej.
Pomiary nastrojów pokazały, że ludzie pragną spokoju i ciszy kojarzonej ze spowitą we mgle Anglią, klimatem z portretu Michelle Obama autorstwa Amy Sherald, słodkiej ciszy panującej w muzeum Noguchi zlokalizowanym w cichym zakątku Queens w Nowym Jorku, a nawet z nowym – nieco dziwacznym, srebrzystym kolorem włosów zwanym „mushroom”.
KOLOR ROKU 2018.
Silny, promienny, pełen energii. Caliente AF-290 jest absolutnie pewny siebie.
To barwna sygnatura arcydzieł nowoczesnej architektury; puszysty dywan rozłożony przy głównym wjeździe; dostojne tło dla ksiąg w bibliotece; mocne, pierwsze wrażenie na błyszczących frontowych drzwiach.
Kolor Roku 2018 legendarnej marki Benjamin Moore.
Werdykt zapadł wcześnie…
Ellen O’Neill, Director of Strategic Design Intelligence koncernu Benjamin Moore & Co. wspomina, że wyraźne sygnały przy wyborze koloru roku jej zespół dostrzegł podczas imprezy targowej „Maison et Objet” w Paryżu zaraz na początku roku.
Jednak tydzień wcześniej odcień ten zmienił Washington Mall w morze różowego i czerwonego koloru (specyficzne odcienie nakryć głów i ubrań) podczas słynnego protestu Women’s March w styczniu 2017 r. tuż po wyborach prezydenckich w USA.
Jak mówi O’Neill: „W Benjamin Moore farbę nazywamy powłoką. I to była właśnie taka wszechobecna powłoka koloru sięgająca tak daleko, jak tylko można. Po marszu, gdy siedziałam w samolocie, pomyślałam – ten kolor jest głosem”.